Informatii retur
INFORMEAZA-TE DESPRE RETUR
15 DE ZILE RETUR GRATUIT
Cum returnezi?

Ne pare rau ca produsele noastre nu se potrivesc aplicatiei tale. Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu. Creaza-ti un cont pe site, daca nu ti-ai creat de la inceput si urmareste pasii de la Modalitati de retur.

Ai doua modalitati prin care poti face asta: ridicare de catre curier, retur in easybox.

Pentru cele doua optiuni trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 15 zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.

Returnarea banilor se face rapid, sub 7 zile. Este important ca tu sa returnezi reponsabil.

Ce inseamna retur responsabil?

Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: fara urme de uzura, fara lovituri, fara zgarieturi, cantitate corecta. Gandeste-te ca urmatorul client se poate comanda chiar produsul returnat de tine.

Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul?

Sigur nu te-ai gandit pana acum la impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat.

Returneaza responsabil.

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?

Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, fara urme de uzura, fara lovituri, fara zgarieturi, cantitate corecta).

Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol siguranta si securitatea cumparatorilor.

Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului returul va fi refuzat.

Limitarea dreptului la retur gratuit in 15 de zile

Compania Rolpack LP isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 15 zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat.

Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.

MODALITATI DE RETUR

Iata si detalii suplimentare si necesare despre fiecare modalitate de retur.

RETUR PRIN CURIER

1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Retururi. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.

2. Adauga apoi adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.

3. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.

4. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail si/sau SMS despre statusul comenzii.

Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.

Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.

Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.

Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

RETUR IN EASYBOX

1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Retururi. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.

2. Adauga apoi easybox-ul la care doresti sa lasi coletul tau retur. Poti selecta unul dintre lockerele easybox catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga un easybox nou.

3. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.

4. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, iti trimitem in cel mai scurt timp pe email codurile PIN si QR cu care sa deblochezi sertarul easybox la returul comenzii. Pana atunci, te rugam sa impachetezi produsele pe care vrei sa le returnezi in ambalajele originale.

Asigura-te ca acestea incap intr-unul dintre sertare. Dimensiunile acestora sunt:

• mare - 47 cm x 44 cm x 39 cm

• mediu - 47 cm x 44 cm x 20 cm

• mic - 47cm x 44 cm x 10 cm

5. Cand ajungi la easybox, scaneaza codul QR sau tasteaza PIN-ul primit prin email si SMS, apoi plaseaza coletul in locker si asigura-te ca ai inchis easybox-ul.

Iti reamintim ca daca depasesti intervalul de timp acordat, cererea este anulata si trebuie sa plasezi o noua cerere de retur din contul tau.

Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.

Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.

Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.

Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

*returul in easybox este valabil pentru formulare cu maximum 4 produse dintr-o comanda.

Formular de retur

Va putem ajuta?